jueves, 19 de junio de 2008

¿Que ye'l Sumiciu, ho?

En el Carrer Nou de la Rambla, mi hogar catalán (el mismo que mira al Palau Güel), ha habido gran agitación. Todos quieren saber quien es el Sumiciu.

“Yeerase una vez, nún llar asturianu, un de munchos y nun fa tantu, que entamaron a pasar coses perrares. Les portes atapecien pesllaes y alborecien abiertes, y dempués tolos llariegos entrugabanse que pasaba. Les l.laves, desapaecien y apaicien u querien. Farta yá de que el llar tornabase un ñeru de alloriaos, l’ama, va entruga-y a la vieyina de l’aldea que yera lo que pasaba:

- ¿Perdisti la l.lave y atopastila n’otru llau?– Dixo la Felicidá Castañón del llugar y añedio

- ¡Ta perclaru! llevoteles el Sumiciu– Tantu coñoceis d’Internet y d’ordinadores y nun sabeis que ye’l Sumiciu. Nun ye otra cosa que un trasgu piquiñín que dende siempre a la xente más despistado fa-yos dasapaecer les coses.”

TRADUCCIÓN

“Erase una vez, en un hogar asturiano, uno de muchos y no hace tanto tiempo, que empezaron a pasar cosas muy raras. Las puertas anochecían cerradas y amanecían abiertas, y después todos los habitantes de la casa se preguntaban que pasaba. Las llaves, desaparecían y aparecían donde querían. Harta ya que la casa se volviese un nido de locos, la señora de la casa, le va a preguntar a la viejecita de la aldea que era lo que pasaba:

- ¿Perdiste la llave y la encontraste en otro lugar? - Dijo la Felicidá Castañón del lugar y añadió.

- ¡Esta clarisimo!, se las llevo el Sumiciu– Tanto conocéis de ordenadores e Internet y no sabéis que es el Sumiciu. No es otra cosa que un trasgo pequeñito que desde siempre, a la gente más despistada le hace desaparecer las cosas.”

1 comentario:

agitador dijo...

Y yo que pensaba que tu ferviente catalanismo había desplazado a tu frikismo asturiano ...

1saludo